UARU
(097) 804 9433(066) 116 4529
  1. Гарантії на Intex та Bestway

Гарантії на Intex та Bestway

Гарантії на Intex та Bestway

Компанії Intex та Bestway є світовими лідерами з виробництва надувних виробів та комплектуючим до них. У виробництві використовується високоякісний вініл та тришаровий ПВХ. Intex та Bestway цінуються на світовому ринку за високу якість за доступною ціною. Компанії вже понад 56 років і займаються виробництвом та продажем власної продукції у США, Латинській Америці та Європі. Усі товари проходять відповідну сертифікацію, визнану Європейським Союзом та відповідають усім стандартам якості ЄС.

Вся продукція проходить кілька етапів перевірки. Перед упаковкою надувні засоби перебувають у накачаному стані до 24 годин, щоб переконатися, що у виробі немає витоків повітря. Виробник гарантує кінцевому споживачеві якісний продукт. Найчастіше проколи та порізи на надувних товарах є наслідком неакуратного розтину коробки або використання.

В окремих випадках причиною витоку повітря може бути брак при виробництві клапана або розрив шва надувного виробу.

У зв'язку зі специфічними особливостями товару, гарантія на продукцію Intex та Bestway надається виключно на цілісність упаковки та заводський дефект.

Якщо при отриманні товару на відділенні Нової Пошти ви знайшли пошкоджену упаковку, необхідно на відділенні пошти оформити повернення товару відправнику. Це робиться з метою убезпечити себе від придбання пошкодженого товару. Наш магазин відправить тільки новий товар, без ушкоджень упаковки.

Якщо вам прийшла пошкоджена коробка, надайте можливість розібратися в цій ситуації відправнику з транспортною службою. Таким чином, ви убезпечите себе від покупки товару, який міг бути пошкоджений під час транспортування.


Повернення та Обмін

Якщо упаковка НЕ ВІДКРИВАЛАСЯ протягом 14 днів, у вас є можливість повернути товар зі 100% поверненням коштів.

  • Збережена упаковка (специфіка товару ПВХ) – гарантія від виробника. Відповідно товар вважається, придатний для подальшого продажу.

Якщо упаковка ВІДКРИВАЛАСЯ, ТОВАР ВИКОРИСТОВУВАВСЯ – повернення НЕ МОЖЛИВЕ!

  • Втрата цілісності упаковки (специфіка продукції з ПВХ) та втрата якості продукту (наявність потертостей, подряпин, проколів та інших слідів використання) – це втрата товарного виду продукції. Відповідно, товар вважається непридатним для подальшого продажу.

ПЕРЕВІРКА ПРОДУКЦІЇ ПЕРЕД ВІДПРАВКОЮ?

Ми, продавець Інтернет-магазину, не маємо права розкривати коробку через специфіку товару з ПВХ. Гарантію надає виробник!

Що таке гарантія на цілісність упакування від виробника?

Кожна одиниця товару проходить на виробництві ретельну перевірку:

  • товар без надувного елемента перевіряється "просвіт";
  • товар з надувним елементом надувається та витримується у накачаному стані до 24 годин;
  • електротовари проходять тестування на працездатність;
  • вся продукція без винятку прямує на експертизу комплектності.

Цілісність упаковки – це не тільки гарант герметичності, а й виключає неповну комплектацію.
 


ЗНАЙШЛИ ПОШКОДЖЕННЯ

Всі вироби із ПВХ придатні для самостійного ремонту. Виробник комплектує всі надувні та каркасні вироби ремкомплектами, за допомогою яких можна полагодити надувні плавальні засоби або басейн за лічені хвилини. Гарантія не надається на дрібні проколи та порізи (специфіка виробів ПВХ).

Докладніше: Як визначити прокол у надувних виробах ПВХ і як заклеїти виріб


ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА

Компанія Intex та Bestway задає самостійно гарантійні умови для використання їх продукції, які дотримуються та відповідають єдиним Європейським директивам 1999/44/EC та національного законодавства. Для всіх країн світу вони є єдиними.

Обмежена гарантія – цілісність коробки

Продукція Intex та Bestway виготовлена з використанням матеріалів найвищої якості. Виріб перед відправкою (упаковкою) із заводу було перевірено та не мало дефектів. Виробник та його представники, тобто агенти з продажу, не несуть жодної відповідальності перед покупцем за пошкодження механічного характеру.



ГАРАНТІЯ НАДАЄТЬСЯ

Заводський (Машинний) дефект – місце ушкодження має рівний машинний край; місце спайки шва не проклеєне, відсутні рвані елементи.

Якщо ви отримали матрац із заводським браком, вам необхідно написати нам на ВАЙБЕР або пошту, вказати номер замовлення та надати фото (відео) проблеми. Щоб написати нам у вайбер, достатньо мати, встановленим на ваш смартфон додаток. Натисніть на картинку Viber для переходу до чату з нашим менеджером. Аналогічну дію можна здійснити для зв'язку з відділом рекламації, через пошту служби підтримки.

Почта Службы Поддержки

Якщо ви отримали матрац, надувний або каркасний басейн з проколами або неакуратно гострим предметом, відкривали коробку і випадково порізали виріб з ПВХ – скористайтеся спеціальними ремкомплектами, які йдуть у коробці.

Дані умови гарантії поширюються на всі вироби з ПВХ Intex і Bestway, а також електротовари.

Гарантія на електротовари

Заводський (Машинний) дефект - перевірка на перший запуск, 1-3 дні після отримання замовлення. Якщо в період 1-3 днів ви виявили непрацюючий насос, ви маєте право його повернути або обміняти.

Якщо під час використання електротовар зламався через замикання двигуна, перегрівання, заклинювання крильчатки або загубилися комплектуючі – Гарантія та обмін НЕ НАДАЄТЬСЯ!