UARU
(097) 804 9433(066) 116 4529
  1. Оплата і доставка

Оплата і доставка

Шановні відвідувачі інтернет-магазину Le Toys!

Умови оплати, отримання, обміну, повернення, гарантії товарів

Пропонуємо Вам ознайомитися з умовами оплати, доставки та повернення замовлень, оформлених в нашому інтернет-магазині дитячих іграшок і товарів Intex і Bestway.

Оформити замовлення ви можете транспортною службою Нова Пошта. Також, є можливість доставки кур'єром від Нової Пошти до під'їзду або двері за обраним вами адресою.

На всі товари, придбані в інтернет-магазині дитячих іграшок letoys.com.ua, поширюється гарантія фірми-виробника відповідно до законодавства України 14 днів.

Доставка перевізником "Нова Пошта"

Важливо! Перевірка товару при отриманні.

При прийомі товару, який був замовлений через транспортні компанії, такі як "Нова Пошта", клієнт повинен перевірити товар на наявність механічних пошкоджень.

Всі претензії за зовнішнім виглядом: наявність подряпин, тріщин, сколів, відсутніх деталей, пошкодженої упаковки ми приймаємо тільки в момент огляду товару.

Транспортна компанія несе відповідальність за доставку товарів покупцеві. Весь товар застрахований на повну вартість.

При виявленні подряпин, тріщин, сколів, відсутніх деталей, пошкодженої упаковки в відділенні транспортних компаній або в момент отримання від кур'єра, клієнт повинен скласти акт-претензію.

Важливо! Якщо покупець оглянув товар на відділенні або в присутності кур'єра і підписав акт прийому-передачі, а потім за відділенням виявив наявність механічних пошкоджень, повернення і обмін товару інтернет-магазином Le Toys не проводиться.

Будьте уважні при прийомі товару! Тільки після завершення огляду і відсутності пошкоджень, ставте свій підпис про прийняття товару.

Якщо товар не забрано в відділенні "Нової Пошти"

Якщо клієнт не з'явився до відділення Нової пошти протягом 7 днів за товаром, товар автоматично повертається назад.

Оплата товару.

Оплата проводиться будь-яким з перерахованих нижче способів:

1. Готівкова оплата.

Здійснюється післяплатою в момент отримання замовлення у відділенні Нової Пошти або кур'єру Нової Пошти.

2. Безготівкова оплата.

Реквізити на оплату замовлення.
 

  • Передоплата на розрахунковий рахунок.
  • Передоплата онлайн, через Приват24.

Здійснюється в такий спосіб: після оформлення замовлення, наш менеджер надішле Вам по електронній пошті рахунок-фактуру, яку Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або ж з розрахункового рахунку вашої компанії або фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.

Тарифи за надання послуг транспортних компаній:

Зверніть увагу: При замовленні товару на суму від 5 000 грн необхідно провести передоплату в розмірі 10% від вартості покупки.

Замовлення на продукцію Intex та Bestway від 10 000 грн надсилаються після 10% передоплати

Як Оплатити Замовлення на Розрахунковий Рахунок покупця?

Для оплати за реквізитами Приват банка через мобільний додаток потрібно виконати кілька простих кроків.

1. Відкрийте програму Privat24 на вашому мобільному телефоні і виберете "Платежі" або "Мої платежі".

2. Потім виберете "Новий платіж"

3. Виберіть "Заповнити реквізити"

4. Введіть номер Розрахункового рахунку присланий менеджером магазину і натисніть - Далі

5. Введіть "Суму", вкажіть "Призначення платежу" (наприклад оплата замовлення №) виберете карту з якої буде проведена оплата і натисніть "Продовжити" або "Оплатити"

(Одержувач і ЄДРПОУ заповнюватися автоматично якщо Ви правильно ввели розрахунковий рахунок)

6. Потім натискаємо - "Підтвердити"

Оплата на розрахунковий рахунок через термінал Приватбанку

Як оплатити Розрахунковий Рахунок за товар в додатку монобанк?

Як оплатити Розрахунковий Рахунок за товар в додатку Ощад 24/7?

Правила обміну / повернення товару в інтернет-магазині LeToys.

Згідно із законодавством України Ви можете обміняти / повернути придбаний у нас товар в тих випадках, якщо:

  1. Товар Вам не підійшов;
  2. Товар бракований (заводський брак).

Заміна товару в разі, якщо він вам не підійшов за кольором, розміром, формою, габаритами, віком, фасону провадиться відповідно до законодавства України.

Стаття 9 закону України "Про захист прав споживачів":

«Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • Якщо він не використовувався;
  • Якщо збережений його товарний вигляд;
  • Споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • Розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. »

Таким чином, ми обміняємо або повернемо товар, якщо:

  • З дня придбання пройшло не більше 14 днів.
  • Товар є новим, не був у вжитку і зберіг товарний вигляд.
  • Є в наявності накладна.

Якщо при здійсненні обміну, даного товару на складі немає, покупець має право:

  • Придбати інший товар на аналогічну суму або з перерахунком вартості.
  • При надходженні товару на склад отримати аналогічний.
  • Отримати грошову компенсацію за товар виходячи з його вартості на момент покупки.
    Важливо! Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 днів.

При необхідності детального огляду товару для виявлення недоліків, отриманих в період передачі товару покупцеві, термін повернення грошей може бути продовжений. Згідно п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" максимальний термін перевірки товару становить 14 днів.

В яких випадках може бути відмовлено в поверненні товару:

  • З моменту покупки пройшло більш як 14 днів.
  • Товар був у вжитку.
  • Якщо було виявлення стороннє втручання в корпус або інші спроби ремонту товару.

Шановні клієнти інтернет-магазин Letoys!

Переконливо просимо, уважно оглядайте упаковку товару на наявність механічних і інших пошкоджень при його отриманні.

Ми також просимо вас — в разі виявлення перерахованих вище недоліків оформляйте відмова прямо в офісі компанії-перевізника, або в момент отримання кур'єрської доставки.

Повернення товару в разі заводського браку:

Заводський брак або несправність виявилася безпосередньо перед експлуатацією товару, але дотримані умови:

Товар є новим, ще не використаним, збережені захисні плівки, упаковка. документи.

З дня придбання товару пройшло не більше 14 днів.

При поверненні товару в інтернет-магазин проводиться його огляд і складається акт про несправності. При необхідності може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт непорушення / порушення гарантійних умов експлуатації товару.

Максимальний термін перевірки товару згідно п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" товару складає 14 днів.

Передача кольору товару:

Передача кольору товару залежить від налаштувань вашого монітора, тому вона може відрізнятися від зображення товару на сайті.

Інтернет-магазин letoys.com.ua не несе відповідальність за зміну комплектації товарів:

Виробник має повне право змінювати без попереднього повідомлення:

  • склад товару
  • комплектацію
  • Кольорову гаму товару
  • Технічні характеристики

Опис товару на сайті інтернет-магазину letoys.com.ua може відрізнятися або містити неточності. За усіма додатковими характеристиками, звертайтеся до менеджерів інтернет-магазину.

Зверніть увагу: Товари фірми Intex і BestWay гарантійному обслуговуванню не підлягають через відсутність в Україні офіційних сервісних центрів.