- 68818-28-38Проектор дитячий для малювання 68818-28-38 Ракета, з фломастерами, синій384 ₴Купити
- MK 4536Набір для творчості MK 4536 у валізі1 197 ₴Купити
- 777-4AМильна гра 777-4A 2 кольори407 ₴Купити
- Q10Мильна гра Q10 Гранатомет, 3 кольори457 ₴Купити
- BW5029Мильна гра BW5029 Ракета454 ₴Купити
- 68818-28-38Проектор дитячий для малювання 68818-28-38 Ракета, з фломастерами, рожевий384 ₴Купити
- M663Проектор дитячий для малювання M663 блакитний459 ₴Купити
- 6632-6633Проектор дитячий для малювання 6632-6633 з додатковим столом, у валізі, ракета418 ₴Купити
- 6632-6633Проектор дитячий для малювання 6632-6633 з додатковим столом, у валізі, динозавр418 ₴КупитиТоп продаж
- 628-119-119AПроектор дитячий для малювання 628-119-119A з фломастерами, блакитний407 ₴Купити
- WH988C-1Мильна гра WH988C-1 Пістолет-акула, 2 кольори385 ₴Купити
- 050-19-20-21Дощечка для малювання 050-19-20-21 3 види676 ₴Купити
- 3131Дошка магнітна для малювання 3131626 ₴КупитиТоп продаж
Набори для дитячої творчості
Дошки для малювання, мольберти магнітні і класичні
Представляємо вашій увазі хороший асортимент товарів, що розвивають дитячу уяву і сприяють творчості малюків. Мольберти, набори для малювання з маркерами, крейдою і багато іншого.
До новорічного сезону у нас ви можете підібрати чудовий дитячий подарунок, який допоможе розкрити здібності і таланти дитини.
Розвиток дитячого таланту
Всі чули фразу «талант або є, або його немає». Ця фраза змушує багатьох вірити в її правдивість: вважають, що якщо таланту немає, то навіщо його тоді розвивати.
Якщо у батьків немає особливого таланту до чого-небудь, це зовсім не означає, що у дитини його теж немає. Звичайно, може вийти так, що і у дитини не виявляться здібності.
Але це не означає, що їх неможливо розвинути. При належному старанні можна дати навички будь-якої справи. Якщо у дитини немає таланту, але є бажання, то всього можна навчити.
Вважається, що якщо дитина талановита, то їй не потрібна ні допомога, ні контроль дорослих. Але такі діти навпаки, потребують уваги та оцінки і ревно реагують на критику, як раз через свої здібності.
Навіть якщо талант очевидний, його все ж потрібно розвивати. Для цього потрібно позначити саму здатність дитини, допомогти йому визначитися з напрямком розвитку і підтримувати в цій справі.
Батькам важливо пам'ятати, що сприятливим середовищем для розвитку здібностей стануть творче середовище і підтримка батьків і педагогів.
Діти не стануть терпіти осуду і докорів, такі прийоми швидше заберуть бажання займатися.
Є кілька простих способів самостійно допомогти дитині в розвитку навичок. Всі вони ґрунтуються на принципі розвитку фантазії.
1. Виділяють деякий час вранці для малювання. Батьки просять дитину намалювати свій настрій або як вони бачать ранок або просто те, що їм самим хочеться.
Дають волю дитячій фантазії. Нехай дитина використовує ті кольори, які вона хоче сама, нехай його малюнок виглядає не шаблонно, а особливо.
2. Кожен раз, вибираючись з дитиною в нове місце, батьки акцентують його увагу на нових предметах і їх особливості, викликаючи у дитини інтерес і уважність.
Всі діти трохи фантазери. Нехай дитина порівняє побачену квітку або собаку з тим, що їй здалося схожим і додасть навколишньому світу уявних фарб.
Добре, якщо батьки після прогулянок або походів в нові місця закріплюють дитячі враження. Вони можуть попросити дитину зліпити з пластиліну то, що вона сьогодні бачила, або описати словами те, що їй сподобалося найбільше в гостях.
3. Перед сном батьки діляться своїми враженнями про пройдені дні з дитиною і запитують її думку і її особисті враження. Так, дитина вчиться від своїх батьків бачити і запам'ятовувати гарне, що могло обійти її увагу днем.
Такий прийом навчить дитину по-іншому дивитися на світ і надалі, коли він уже підросте.
Батькам потрібно підтримувати роботу дитячої фантазії, підживлювати її, викликати інтерес до нового, наповнювати дитину враженнями. Коли жваво працює уява, дитина готова сама виплеснути її у світ у вигляді своєї творчості.
Тут вже завдання батьків вчасно підкреслити, що особливо добре виходить у їх чада.
Щоб процес відточування навичок не викликав у дитини бажання зупинитися, батьки спільно з педагогом повинні направляти її. Спільна робота всіх трьох призведе до творчого успіху.