UARU
(097) 804 9433(066) 116 4529
Ціна
2 630
7 870
Від:
До:
Бренди
  1. Каталог
  2. Дитячі Меблі
  3. Парти
Парти
Сортувати:
Показати ще
01020304
На стор.

Дитячі парти для школи та будинку

Дерев'яні і металопластикові парти Bambi

Розміри для школярів і дошкільнят, парти, регулювання розмірів

Представляємо вашій увазі чудовий асортимент дитячих парт для дітей дошкільного, молодшого та середнього шкільного віку.

Хороший вибір дитячих парт з дерева і металопластика. Парти з регульованими розмірами, численними забарвленнями і міцним металопластиковим каркасом.

Навчання дошкільнят читанню

Як правило, в старшому дошкільному віці діти вже знають всі букви і тою чи іншою мірою володіють навичками читання. У старших групах дитячого садка передбачені спеціальні заняття, що проводяться відповідно до програми навчання.

Крім того, багато батьків вчать дітей читанню самостійно, і перед ними неминуче постає питання: з якого віку слід почати цей процес?

На цей рахунок існує дві точки зору і дві методики: традиційна і методика раннього розвитку.

Відповідно до першої з них, навчання дітей читання слід починати з п'яти-шестирічного віку дитини, коли та вже володіє достатнім словниковим запасом, добре говорить, вживаючи прості і складні речення, вміє відповідати на питання по невеликому тексту і зв'язно переказувати його.

Поборники теорії раннього розвитку вважають, що дитина здатна навчитися читати вже з трьох років.

При вступі дитини до школи досвідчені педагоги в ході співбесіди з дитиною та її батьками з'ясовують, наскільки той готовий до навчання, в тому числі перевіряють ступінь володіння навичками читання, дають поради щодо корекції недоліків.

Тільки в кінці першого півріччя проводиться перевірка швидкості читання і усвідомленості тексту. Першокласник повинен читати зі швидкістю від 15 до двадцяти слів за хвилину.

На практиці багато дітей читають набагато швидше — від п'ятдесяти і більше слів, а деякі і з них — близько ста. В кінці навчального року середні показники подвоюються.

Щоб дитина не відставала від однокласників, батькам необхідно взяти процес навчання читання під свій контроль. Але спочатку необхідно визначитися, що є пріоритетом: безпосереднє навчання або ранній розвиток.

Від цього рішення буде залежати і обрана методика. При виборі програми слід спиратися на шкільні вимоги. Зазвичай вони будуються на традиційній основі.

Шестирічна дитина повинна вже не тільки знати букви, а й розрізняти букву і звук. Так йому легше буде даватися читання. Оволодівши навичками швидкого читання, малюк в змозі осмислити текст, відповісти на питання, переказати його.

Якщо він не впорається із завданням, то дорослий повинен сам виразно перечитати цей текст і знову дати дитині ті ж завдання. Надалі той і сам буде готовий до повторного перечитування, це стане для нього нормою.

У завданнях слід використовувати принципи послідовності і поступовості, переходу від простого до складного.

За традиційною методикою знайомство з фонетикою слід починати з вивчення голосних звуків. Необхідно пояснити, що ми вимовляємо звуки, а літери позначають ці звуки. Голосні звуки складаються тільки з голосу, їх можна розтягнути і проспівати.

Після засвоєння голосних можна перейти до згодних, вчити хлопців побудови та вимови спочатку відкритих, а потім і закритих складів. Найбільше утруднення викликає читання слів з поєднаннями приголосних, тому на цьому можна попрактикуватися довше.

При читанні по складах треба вибирати тексти, які складаються з невеликих пропозицій з двоскладовими словами типу «Мама мила раму». Коли малюк освоїться з подібними завданнями — пора переходити до більш складних текстів.

Читання віршів доцільно починати тоді, коли дитина навчиться читати цілими словами.

Навчальні посібники повинні відповідати віковим можливостям дитини. Спочатку це будуть кубики, потім розрізна азбука, а потім вже букварі, комікси, дитячі книги.

Іноді такі книги друкуються з поділом на склади і наголосами. Шрифт повинен бути великим. Букви не повинні містити зайвих елементів. Текст повинен бути зрозумілим.

Перетворити навчання не в нудний обов'язок, а в задоволення — ще одна задача, що стоїть перед батьками. Всю роботу необхідно будувати так, щоб дитина вчилася весело, граючи, бо вона пізнає світ за допомогою гри.

В міру потреби можна змінювати правила цієї гри, придумувати інші її варіанти.

Незалежно від обраної методики треба намагатися, щоб під час навчання читання були залучені всі органи чуття дошкільника.

Він може змальовувати літери, розфарбовувати їх, ліпити з тіста або пластиліну, звуки прослуховує, промовляє і проспіває. Ці методи будуть сприяти процесу запам'ятовування і зміцненню зорової, слухової, тактильної пам'яті.

Заняття не повинні втомлювати дитину. Їх рекомендована тривалість не більше 15 - 20 хвилин.

Втомлена дитина вередує і не хоче займатися, тому не наполягайте. Краще прочитайте розумну казку. Це приверне малюка до книги, в наступний раз він захоче погортати, прочитати її самостійно. Виховуйте дитину на особистому прикладі.

Доставка парт для дітей по Україні післяплатою